webwinkelkeur stars8.5webwinkelkeur rating
webwinkelkeur stars8.5webwinkelkeur rating
30 dagen retourrecht
Klantenservice: 0592-481560

Service en klachtafhandeling

Bij Bankstel+ vinden we service erg belangrijk. Service betekent voor ons dat we graag de mooiste producten leveren en onze klanten online en offline een prettige ervaring willen geven. Gaat er onverhoopt toch iets mis? Dan vind je op deze pagina meer informatie.

Vragen en klachten

Heb je een vraag? Neem even contact op met onze klantenservice, deze helpt je graag verder.

Heb je onverhoopt toch een klacht? Laat het ons weten via info@bankstelplus.nl. Omschrijf duidelijk wat er mis is, dan doen wij ons best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen!

Is je aankoop beschadigd of heb je een andere klacht of opmerking? Laat het ons weten en stuur eventueel enkele foto’s mee, zodat we je klacht goed kunnen beoordelen. Bankstel+ reageert altijd binnen vijf werkdagen of neemt contact met je op om de situatie bespreekbaar te maken.

Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons binnen 5 werkdagen na levering weten.

Geschillen

Nieuwe aankopen doen voor je woning is een belangrijke en vaak kostbare zaak. Uiteraard mag je dan een goede service verwachten.

Het gebeurd gelukkig niet vaak, maar ontstaat er toch een probleem waar je met onze klantenservice niet uitkomt? Dan heb je het recht om de Geschillencommissie Wonen in te schakelen. Bankstel+ kan zelf ook deze commissie benaderen, met jouw toestemming.

Een uitspraak van de Geschillencommissie Wonen is bindend voor zowel de klant als voor Bankstel+; beide partijen zijn verplicht zich aan de uitspraak te houden. De CBW (Centrale Branchevereniging Wonen) garandeert vervolgens dat wij als CBW-erkende ondernemer de gemaakte afspraken ook daadwerkelijk nakomen. Bij Bankstel+ ben je dus altijd zeker van een veilige aankoop!

Klik hier voor informatie over onze 2 jaar CBW-garantieregeling