webwinkelkeur

Veelgestelde vragen

Algemene informatie

Heeft Bankstel+ een showroom?

Ja, Bankstel+ heeft een showroom aan de Van Vlissingenstraat 45 te Assen. Let op! In de showroom staat slechts een gedeelte van de voorraad opgesteld.

Wat is de Privacy Policy van Bankstel+?

Lees hier de Privacy Policy van Bankstel+. Deze kun je ook onderaan iedere pagina van Bankstel+ vinden.

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden van Bankstel+ lezen?

Je kunt hier de algemene voorwaarden van Bankstel+ lezen. Deze is ook te vinden onderaan iedere pagina van Bankstel+.

Wat is de klanttevredenheid en hoe meten jullie dat?

Onze klanttevredenheid is rond de 98%. Deze klanttevredenheid wordt gemeten door WebwinkelKeur, een onafhankelijk en professioneel klantenfeedback systeem. Iedere klant ontvangt binnen enkele weken na ontvangst van haar/zijn bestelling een e-mail vanuit WebwinkelKeur om een review te plaatsen over de service en het aangeschafte product van Bankstel+.

Wat is het keurmerk WebwinkelKeur?

WebwinkelKeur is het keurmerk dat meer transparantie en veiligheid brengt in de markt van het online winkelen. Met dit keurmerk ben je ervan verzekerd dat de webshop voldoet aan alle criteria op het gebied van veiligheid, wet- en regelgeving en de eisen die WebwinkelKeur stelt aan een bertrouwbare webshop. 

Vind hier meer informatie over WebwinkelKeur.

 

Mijn Account

Moet ik een account aanmaken alvorens ik kan bestellen?

Nee, je hoeft geen account aan te maken om een bestelling te plaatsen in onze webshop. Je kunt bij Bankstelplus ook een éénmalige bestelling plaatsen.

Wat zijn de voordelen van mijn account?

Met een account bij zijn er een aantal voordelen. Zo ben je sneller klaar bij de kassa, kun je je bestelling bekijken en je eigen gegevens opslaan. Bovendien kun je een lijst maken met eventuele aankopen die je in de toekomst wilt bestellen. Zo hoef je dus niet steeds dezelfde gegevens in te voeren.

Hoe maak ik een account aan?

Via ‘Mijn account’ rechtsboven op de website kun je een account aanmaken.

Na je aanmelding voor een account ontvang je een bevestigingsmail met jouw inloggegevens. Bankstel+ voldoet aan alle geldende privacy regelingen en je gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt.

Kan ik mijn account verwijderen?

Uiteraard, Je dient dan een e-mail te sturen met het verzoek om jouw account te verwijderen. Vervolgens zal de klantenservice jouw account verwijderen.

Wat kan ik allemaal met 'mijn account'?

Als je een account hebt aangemaakt hoef je niet iedere keer je gegevens opnieuw in te voeren wanneer je een bestelling plaatst . Nadat je bent ingelogd kun je gelijk door naar de betaalpagina. Vanuit jouw account kun je je bestellingen bekijken, status van bestellingen volgen, betalingsproces en facturen bekijken, meerdere verzendadressen opslaan en je accountgegevens wijzigen. Tevens kun je je hier aan- en afmelden voor de nieuwsbrief.

Hoe moet ik inloggen?

Om in te loggen kun je rechts bovenaan iedere pagina van onze webshop klikken op ‘Mijn account’. Je logt dan in met je e- mailadres en wachtwoord. 

Om uit te loggen klik je op ‘Uitloggen’ rechtsboven op de pagina.

Wachtwoord vergeten?

Wanneer je jouw wachtwoord bent vergeten klik je op ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Hier geef je je e-mail adres op om een nieuw wachtwoord toegestuurd te krijgen. Met dit wachtwoord kun je dan inloggen en op ieder gewenst moment wijzigen via ‘Mijn account’.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Onder ‘Mijn account’ kun je jouw persoonlijke gegevens wijzigen, zoals je naam, e-mailadres en wachtwoord.  Je adresgegevens kun je wijzigen onder ‘Adressen’.

 

Bestelproces

Hoe plaats ik een bestelling?

Wil je een product bestellen in onze webshop? Zo gaat dat in zijn werk:

Stap 1: Plaats het gewenste product in de winkelwagen

  • Zoek via zoekveld of onder de categorieën het product dat je wilt bestellen. Eventueel kan je hierbij ook gebruik maken van filters om je zoekopdracht te verfijnen.
  • Ga naar dit product en klik op ‘In het winkelmandje’.
  • Het artikel is toegevoegd aan het winkelmandje. Wil je nog verder winkelen? Klik dan op ‘Doorgaan met winkelen’
  • Ben je klaar met winkelen? Klik dan op ‘Winkelmandje tonen’

Stap 2: Persoonlijke gegevens invoeren

  • Heb je al een account? Dan kun je inloggen, zodat je persoonlijke gegevens automatisch worden ingevuld.
  • Heb je geen account? Voer dan op dit scherm jouw persoonlijke gegevens in. Deze zijn wij nodig om je bestelling te kunnen verwerken.

Stap 3: Levering

  • Maak je keuze voor gratis levering tot aan de eerste deur begane grond of kies voor de All-in servive waarbij wij het meubel in huis zullen plaatsen, uitpakken en monteren.

Stap 4: Betaalwijze kiezen

  • Hierna maak je een keuze op welke manier je wilt betalen. Meer informatie over de betaalmethoden vind je hier.
  • Je rond je bestelling af door te klikken op ‘Bindend bestellen’.
  • U kunt worden omgeleid naar de beveiligde pagina van iDEAL of Stripe Payments om uw betaling te betalen.
  • Je bestelling is nu geplaatst en je ontvangt een bevestiging via de e-mail.

Kan ik veilig bestellen?

Bankstel+ bied jou in samenwerking met Stripe Payments verschillende betaalmogelijkheden waarmee je online eenvoudig, snel maar ook vooral veilig en betrouwbaar kunt betalen. Wij hebben het GlobalSign SSL certificaat en garanderen jou daarom beveiligde betaling van je online aankopen. Hierdoor zal alle informatie vertrouwelijk en versleuteld blijven en niet leesbaar zijn door derden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling annuleren? Stuur dan een e-mail naar de klantenservice met daarin jouw verzoek voor het annuleren van je bestelling. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden.

Kan ik ook een telefonische bestelling plaatsen?

Je kunt helaas niet telefonisch bestellen. Je dient je bestelling online te plaatsen. Wel helpen wij je graag met het plaatsten van een bestelling wanneer het jou niet lukt.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Je kunt je bestelling aanpassen indien deze nog niet verstuurd is vanaf de leverancier. Stuur een e-mail naar de klantenservice met dit verzoek. Vergeet niet om je bestelnummer te vermelden.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

  • Het bestelde product is niet meer leverbaar.
  • Er is een fout opgetreden tijdens de betaalstap van je bestelproces, waarbij de bestelling automatisch geannuleerd is.

Krijg ik ook een factuur?

Je ontvangt een factuur per e-mail wanneer de betaling van je bestelling voltooid is.

 

Levering en afhaling

Hoe wordt mijn besteling geleverd?

Wij zullen jouw bestelling met uiterste zorg leveren. Wanneer je bestelling is gearriveerd bij ons logistiek partner TS Meubeltransport in Eck en Wiel ontvang je hiervan telefonisch bericht. Deze zal dan ook direct een afspraak met je maken voor de levering.

Voor meer informatie zie onze pagina 'Bezorgservice'.

Is mijn bestelling goed verpakt?

Je bestelling wordt met de juiste materialen en de grootste zorg ingepakt en verzonden. Zo ben jij er altijd zeker van dat je aankoop in perfecte staat bezorgd wordt.

Mocht het product toch beschadigd zijn dan dien je het product aan de deur te weigeren en zorgen wij voor de verdere afhandeling. 

Wat zijn de transportkosten?

Alle artikelen worden gratis thuisbezorgd. De levering vindt plaats tot aan de eerste deur op de begane grond.

Voor meer informatie bezoek de pagina 'Bezorgservice'

Op welke tijden wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt geleverd op een werkdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Er wordt telefonisch een afspraak met je gemaakt om de goederen af te leveren.

Kan ik een andere afleverdatum kiezen?

In overleg is er veel mogelijk. De mogelijkheden neemt ons logistiek partner partner met u door tijdens het maken van de afspraak voor levering.

Wat als mijn bestelling niet binnen de gestelde levertijd binnenkomt?

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen de gestelde levertijd te leveren. Wanneer de levering vertraging oploopt, zullen wij dit tijdig aan je te melden met de aangepaste levertijd. Je kunt ons ook altijd telefonisch en via de e-mail bereiken.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Afhalen is helaas niet mogelijk. Wij hebben alle leveringen uitbesteed aan een externe transporteur welke garant staat voor professionele bezorging en flexibele levertijden.

Kan ik ook een tijdstip voor de levering aangeven?

Als jouw bestelling is aangekomen bij TS Meubeltransport in Eck en Wiel, dan neemt deze telefonisch contact met je op. Tijdens dit gesprek kan je overleggen wat de mogelijkheden zijn binnen de bezorgroutes. 

 

Betaalmethoden

welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Bij Bankstel+ kun je betalen met diverse betaalmethoden zoals iDeal, PayPal, bankoverschrijving en contant bij levering.

Voor meer informatie zie onze pagina met betaalmethoden.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verwerkt is?

Betalingen worden direct verwerkt, met uitzondering van bankoverschrijving. De gemiddelde tijd voor het verwerken van een bankoverschrijving is 2 á 3 werkdagen nadat de betaling is voldaan. 

Kan ik ook gespreid betalen?

Nee, op dit moment bieden wij de optie gespreid betalen niet aan.

Kan ik ook contant betalen bij levering?

Ja, u heeft de mogelijkheid om uw bestelling contant te betalen bij levering. Een aanbetaling van 10% is hierin wel vereist. Deze dient binnen een week op onze rekening te zijn bijgeschreven, anders zijn wij genoodzaakt de bestelling te annuleren. Bij de aanbetaling gelieve uw bestelnummer vermelden. Het resterende bedrag kan je bij levering voldoen aan de chauffeur d.m.v. PIN of contant. 

 

Garantie

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Bankstel+ biedt Europese kwaliteit tegen outlet prijzen. Op alle producten van Bankstel+ is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

Ondanks dat de prijzen laag zijn en de producten niet uit de reguliere inkoopkanalen komen geven wij toch de garantie dat je een deugdelijk product geleverd krijgt. Elke aankoop heeft daarom 6 maanden garantie volgens de wettelijke bepalingen.

Wanneer maak ik aanspraak op garantie?

Je maakt aanspraak op garantie wanneer de klacht niet veroorzaakt is door:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage.

 

Ruilen en retourneren

Wat houdt 30 dagen retourrecht in?

U heeft de mogelijkheid uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour sturen zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@bankstelplus.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 30 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wil je een product retourneren? Stuur dan een e-mail naar info@bankstelplus.nl en vermeld je naam en het bestelnummer, zodat wij je retourzending in behandeling kunnen nemen. Je ontvangt van ons een retourformulier welke je kunt meesturen. De kosten hiervoor bedragen €99,-. 

Kan ik mijn product ook ruilen?

Aangezien wij werken met een geautomatiseerd bestelsysteem handelen wij iedere bestelling apart af. Wanneer je een product wilt ruilen kun je het verkeerde product opsturen en het juiste product bestellen via de website. Bestellingen die je terugstuurt moeten uiteraard wel voldoen aan de retourvoorwaarden. 

 

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met Bankstel+?

De klantenservice van Bankstel+ is op 2 manieren te bereiken, telefonisch of per e-mail. Op onze website vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen. Mocht je toch nog een andere vraag hebben dan kan je uiteraard contact met de klantenservice opnemen.

Wat is de klachtenprocedure van Bankstel+?

Met jouw hulp kunnen we onze service verbeteren.

We doen onze uiterste best, maar er kan toch iets iets misgaan of dat je om een andere reden niet tevreden bent met onze producten of dienstverlening. Wanneer je een klacht hebt kun je deze via e-mail bij onze klantenservice indienen. Wij horen je klacht graag aan, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken en onze dienstverlening eventueel kunnen verbeteren. Je kunt een klacht ook indienen via het Europese ODR Platform

Je kunt je klacht over onze dienstverlening of producten ook schriftelijk indienen. Stuur dan een brief met je NAW-gegevens en je bestelnummer naar het onderstaande adres: 

Bankstel+
T.a.v. Afdeling klachten 
Van Vlissingenstraat 45
9403BB Assen

Zodra wij je e-mail  of brief hebben ontvangen, krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Na deze bevestiging ontvang je binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie op je klacht. Mochten we er samen niet uit komen dan kun je met je klacht terecht bij de commissie GeschilOnline.

Hoe kan ik mijn klacht melden?

Ben je onverhoopt toch niet tevreden over onze producten of diensten of heb je een klacht? Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice via onze contact pagina met je klacht. Vermeld hierbij je naam, adres en bestelnummer. Wij nemen alle klachten uitermate serieus en doen ons uiterste best om klachten zo correct mogelijk af te handelen. Je klacht wordt binnen 7 werkdagen beantwoord.

 

Product zoeken

Hoe zoek ik een product?

In de menubalk hebben wij ons gehele assortiment verdeeld in categorieën voor een duidelijk overzicht. Zoek je op een specifiek product, dan kun je je zoekterm ingeven in het zoekveld. Je kunt hier zoeken op een categorie, merk of productnaam. Wanneer je een zoekterm hebt ingegeven, krijg je een lijst van producten die relevant zijn.

Je kunt ook gebruik maken van filters om je zoekopdracht te verfijnen. Hier kun je bijvoorbeeld de kleur, afmeting, materiaal en functies aangeven. Tevens kun je meerdere filters met elkaar combineren om nog efficiënter te zoeken.

Laatst bekeken