webwinkelkeur stars8.5webwinkelkeur rating
webwinkelkeur stars8.5webwinkelkeur rating
30 dagen retourrecht
Klantenservice: 0592-481560

Bezorging en verzending

Op deze pagina lees je alles over afhalen van goederen, bezorging en verzendkosten.

 

Afhalen

Wilt je niet wachten op een bezorging? Of kunt je niet thuis blijven voor externe bezorgdiensten? De snelste manier om jouw bestelling thuis te krijgen is om het bij ons in de woonwinkel in Assen af te halen. Je kunt dan direct een kijkje nemen in onze leuke showroom vol wooninspiratie.
Afhalen kan op ieder gewenst moment en is uiteraard gratis. Wij zullen altijd voor het afhalen van jouw bestelling communiceren of de bestelling gereed staat.

 

Verzenden

  • Kleine artikelen: pakketdienst

Kleine artikelen zoals bijvoorbeeld verlichting, decoratie of kapstokken versturen wij met de pakketdienst. Op de dag van verzending ontvang je van ons een e-mail met de Track & Trace informatie. Hiermee kun je heel makkelijk de zending volgen en vaak is het verwachte tijdstip van levering al aangegeven.

Voor bestellingen die per pakketdienst verzonden kunnen worden rekenen we 6 euro verzendkosten in Nederland. De kosten voor België bedragen 10 euro

 

  • Grote artikelen: drempellevering door onze transporteur

Grotere artikelen zoals banken, kasten en fauteuils die niet met de pakketdienst mee kunnen of daarvoor te kwetsbaar zijn, kunnen door onze transporteur bij je worden thuisbezorgd. Zodra je bestelling binnen is in ons magazijn nemen wij contract op met de transporteur en zal deze de goederen afhalen. Vervolgens belt de transporteur jou binnen 3 werkdagen voor het maken van de bezorgafspraak. Hierbij wordt ook een verwacht tijdvak van 2 uur voor levering aangegeven, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten.

De transporteur hanteert een drempellevering. Deze service kost 89 euro en dan worden al jouw meubels over de drempel van de eerste deur op de begane grond gezet. Indien het binnen de planning past, helpt onze bezorger eventueel mee om uw bestelde product op de plaats te zetten. Wanneer de bezorgafspraak is gemaakt (dit gebeurt telefonisch) en bevestigd dan is het niet mogelijk om deze kosteloos te annuleren of te wijzigen. Wij zijn genoodzaakt een bedrag van 89 euro in rekening te brengen.

 Het is van belang van tevoren de ruimtes goed op te meten om zo teleurstelling te voorkomen. Bankstel+ kan niet aansprakelijk worden gehouden mocht het meubel niet door de gang, hal of deur passen.  Bijkomende kosten van een eventuele verhuislift, glaszetter en/of takel zijn voor jou. Het is ook mogelijk contact op te nemen met de klantenservice voor de afmetingen van de pakketten.

 

 

Wij kunnen de meubels voor je opslaan. Gratis opslag is mogelijk tot maximaal 30 dagen na de uiterste levertermijn. Daarna wordt er 49 euro per maand in rekening gebracht en vragen we een minimale aanbetaling van 50%.

* Wij bezorgen niet op de waddeneilanden. Ga vooraf bij de eilandvervoerders na of je de bestelling kunt laten vervoeren naar jouw adres. Wij kunnen je bestelling dan wel bij de eilandvervoerder leveren, die hierna zal zorgen voor transport naar het eiland. Deze eventuele extra kosten dien je dan ook zelf aan de desbetreffende vervoerder te voldoen.